Arizona en Las Vegas deel 1

3 mei 2009 - Lake Havasu City, Arizona, Verenigde Staten

Hallo allemaal,

Onze reis is goed verlopen, maar wat een eind...het 1e stukje A'dam Frankfurt hadden we vertraging, waardoor we op Frankfurt zo door konden naar het volgende vliegtuig, die ons in 9 uur naar Washington bracht. We zaten heerlijk ruim, kregen genoeg te eten en te drinken en de tijd "vloog" om. In Washington moesten we door de paspoortcontrole met bijbehorende irisscan en vingerafdrukken enz dus dat hadden we maar vast weer gehad. Verder hadden we weinig te doen dan 3 uur wachten en wat eten bij Dunkin Donuts (YES...). Het vliegtuig wat ons nu naar Phoenix vloog was errug klein en we kregen alleen wat te drinken. Je kon wel wat aan boord kopen, maar dat trok ons niet zo. Ondertussen begonnen we aardig moe te worden, na een nacht van maar 3 uur slaap en al een tijdje onderweg, maar echt slapen lukte niet. We hadden bijna 5 uur te gaan maar het schoot voor geen meter op...........pffffff. Eindelijk waren we dan in Phoenix waar we zo de koffers hadden, een shuttle bus ons naar een splinternieuw gebouw bracht waar alle autoverhuurbedrijven bij elkaar zaten. Top geregeld en 10 minuten later reed Mieke met een ford focus weg! Het hotel was met Tommie snel gevonden en na het inchecken nog even bij een restaurantje wat gegeten. En toen..............29 uur wakker...........ons bedje in.

We hebben redelijk geslapen maar toch weer vroeg wakker. Het ontbijt was prima en om half 9 reden we richting Lake Havasu City, 4 en half uur to go. Het weer was/is prachtig en het gebied waar we door heen reden was woestijn achtig, droog, dor en heuvelachtig, heel apart. Onderweg een ijsje gegeten en per ongeluk (naast de ijswinkel) zagen we een CVS pharmecy, onze favo Etos zeg maar, en daar hebben we onze favo aardbeien-shampoo gekocht...hahahahah. Wij blij, want dat is in Nederland niet te koop en dat voor maar $0,99!!!! Om 13.15 uur waren we bij ons hotel en konden gelukkig al inchecken. (en gauw even msn-en met Anneke....LOL) Heerlijk bij het zwembad gelegen, volop zon met ruim 30C. Aan het einde van de middag naar de London Bridge gelopen, waar dit plaatsje vooral bekend om is. Onder de brug is een zij-tak van de Colorado river en daar waren honderden boten. We hebben onze ogen uit gekeken! Iedereen lag daar met zijn boot om te zien en gezien te worden, allemaal hun eigen radio hard aan, inieminie bikini's, tattoo's, dikke buiken, enz. Prachtig. We zijn met een colaatje light op een bankje gaan zitten en hebben het ons allemaal heerlijk bekeken! Geteten bij Denny's en daarna nog even weer wat rond gelopen. Wat dat betreft on-amerikaans, dat lopen. Nu dus op de kamer en Jeroen heeft alle voetbalsite's weer bekeken en ik heb mijn status op hyves bijgewerkt...:))))) Het is bij jullie nu 6.30 uur en jullie worden zo wakker en bij ons is het 21.30 en wij moeten nog gaan slapen....grappig. Tot mails, liefs Jeroen en Mieke