Florida deel 1

9 april 2007 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

ONZE ALLER EERSTE AMERIKA REIS SAMEN!!!!!

hOI ALLEMAAL,

vanuit een regenachtig Orlando ff een kort verslagje.

We zijn vrijdag om 06.00 uur vertrokken en alles liep voorspoedig, lekker ff met geld gesmeten bij taxfree en toen het vliegtuig in.....dat was schrikken.......vanwege de sterke wind was een vlucht van 10.5 uur.....zucht. Gelukkig zaten we op een rij van 3 met z;n 2-en, dat scheelde weer iets.

In Miami ging het allemaal ook heel snel, met een uur zaten we in onze eigen auto!!! Het hotel was wel een keer gevonden en omdat we nog niet echt moe waren zijn we nog ff op stap gegaan naar Miami Beach, THE PLACE TO BE ON A FRIDAYNIGHT!!!!  DRUK DRUK DRUK, gelukkig nog 1 parkeerplekje......het scheelt altijd als je goed kunt fileparkeren...;)   en ff bij The Clevelander wat gedronken. Na een burgertje op huis aan, wel zoeken naar ons hotel, in het donker is alles toch anders en zoveeeeeeel wegen..... maar ook dat kwam goed.

Zaterdag naar de grootste shopping mall van Florida geweest en ja alweer geld uit gegeven en bijna alleen maar voor Jeroen....hahahhah.....je wordt hier besmet met het shoppingvirus!  's middags lekker bij ons zwembad gelegen en 's avond weer naar Miami, naar Bayside (voor de kenners.....parkeren 20.00 euri!!!!!) en daar heerlijk genoten van muziek, mooi weer en de leuke sfeer.

Zondagmorgen op tijd er uit en op naar Orlando. eerst een tussenstop in Ft Lauderdale, een prachtige stad waar we hebben lopen kwijlen bij alle mooie boten, huizen en palmbomen... lekker wat gedronken aan het strand en daarna de highway weer op naar Orlando. Daar waren we om 17.00 uur. (onderweg veel toll betaald) Het hotel is redelijk, de kamer op zich is wel goed, maar veel lawaai van de lift (we hebben net de 1e kamer naast de lift) en de ijsmachine, die zo'n beetje achter onze kamer staat. Maar ach, dat mag de pret niet drukken. 's avonds heerlijk gegeten bij Denny's (een speciaal Eastern menu) en op tijd in het mandje....eigenlijk 2, ieder een eigen (groot) bed....

Vanmorgen ontbeten bij de Ponderossa, een all you can eat buffet, dat hebben we geweten, het is nu 16.00 uur en we hebben nog steeds geen honger....hahaha......zo krijg je waar voor je geld!!   Daarna naar een outlet geweest (voor de kenners, Belz bestaat niet meer, heet nu Prime outlet) en oooohhhhhh wat waren we weer happy met Ralp Lauren, Tommy enz. de achterbak van de auto ligt H E L E M A A L vol met tasjes, erug leuk.

Jeroen vindt het hier ook allemaal geweldig, helaas is het weer vandaag minder. Het is een stuk kouder, dik 20C, en regenbuitjes. Zo meteen gaan we  weer naar het hotel en vanavond gaan we een stuk over de International Drive lopen. Dat is iets waar Jeroen zich steeds over verbaasd, je kunt hier (bijna) niets zonder auto doen, de Amerikaan doet ALLES met de auto!!

Morgen gaan we naar Animal Kingdom, (een van de Disneyparken) jippiieeeeeee!!!

Dit was het voor nu, het internetten is duur hier en we geven het geld liever bij Ralph uit (hahaahah) dus zo heel vaak zijn we niet online....sorry!!