Florida deel 2

14 april 2007 - Fort Myers, Florida, Verenigde Staten

Leuk on alle reacties te lezen...;-) Werkelijk IEDEREEN schrijft over het slechte weer bij jullie. Om daarbij aan te sluiten, wij hebben 1 hele dag regen gehad, de dinsdag en dat was balen. Maar daarna werd het alleen maar beter en nu is het zelfs 31C.

De dinsdag regende het dus en wat doe je dan: juist shop till you drop! Heerlijk. En shoppen kun je waanzinnig goed in Orlando. We zijn in verschillende outlets, malls, grote winkels aan de 192 en diverse drogisterijen (Walgreens en CVS) geweest. En voordat je het weet, rammelt de maag en moet je die weer vullen. Dit keer bij Subways.

Woensdag naar Animal Kingdom geweest. Een groot park opgezet door Disney, maar dan met dieren uit de verschillende wereld delen. Je gaat zelfs met een bus door "Afrika". Prachtig. Ook hebben we mooie shows bezocht, o.a. de Lion King...tot tranen toe geroerd zo mooi!

Donderdag lekker bij het zwembad gelegen (Jeroen heeft alleen zijn grote teen in het water gehad en vond het te koud...mietje...hahaha) en 's avonds naar de Citywalk. Een mooi aangelegd winkel en restaurant gedeelte aan het water bij de Universal Studios. En natuurlijk gegeten bij het Hard Rock Cafe!

Vrijdag in de zon gelegen, gezwommen, gelezen, gegeten bij Taco Bell en 's avonds naar Old Town Kissimmee. Leuke ouderwetse winkeltjes, barretjes, een oldtimer optocht en een kermis. Top avond!

Vanmorgen redelijk op tijd opgestaan, koffie gehaald bij de Mac, broodjes hadden we al en als een echte Amerikaan alles mee in de auto/achter het stuur. Na een paar uren rijden via eigenlijk alleen maar de Highway, kwamen we aan in Fort Myers. De straat waar het hotel aan zou zitten was snel gevonden, alleen die straat was minstens 10 km lang. Maar we hebben ons mooie hotel gevonden. De country Inn and Suites. Na het inchecken toch weer op pad, nu naar Fort Myers Beach. Daar bij Starbucks heerlijk op een terrasje een caramel latte machiatto gedronken en een stuk over het strand gewandeld.

Nu zitten we opnieuw aan de koffie in combinatie met een internet tegoed. Dus ook nu weer snel typen...;-)

We zullen einde van de week nog een keer online proberen te gaan. Voor nu: gedroagt oe