Madeira deel 2

7 juli 2006 - Funchal, Portugal

Deze Madeira verhalen komen uit het mail archief van Rob. Ik was heel blij dat hij nog iets had zodat ik deze site compleet kan maken. Helaas missen er wel 1 of 2 verslagen. Maar het geeft in ieder geval een beeld van onze heerlijke eerste vakantie.

Goedemorgen allemaal in het warme Nederland, wij hebben hier een tempje van 22C maar het voelt veel warmer. Het is echt super mooi weer, lekker briesje, veel zon en af en toe een wolkje. ´s Avonds koelt het wel af, trui of jas is dan echt nodig. Gisteravond op een mooi terras van een pizzeria gegeten, met uitzicht over zee en op ons hotel, erg mooi en goed eten. Daarna op bed de voetbalwedstrijd gekeken.............maarja, de leeftijd begint ook bij Jeroen z´n tol te eisen...........we hebben het einde niet meer gehaald....:))))))) Vanmorgen voor het eerst gebruik gemaakt van ons ontbijt...........the sky is the limit...........alles verkrijgbaar, heeeeeerlijk! Daarna met de gratis (!!) shuttlebus naar Funchal en daar zitten we dus nu in een cybercafe. (leuk he Von) We hebben hier wat rond gelopen, de plaatselijke markt bezocht die ons door iedereen werd aangeraden. Wij vonden het wat tegen vallen. Helaas heb ik een probleempje met de memory stick van mijn fototoestel. Ik heb vanuit de pc een lading foto´s er op gezet, die dus nu op een verborgen mapje staan. Na 6 foto´s zei het toestel: memorystick vol...............shitzooi! Ik kan dus via het toestel niet de stick legen en het internetcafe kent alleen toegang met een usb kabel..........tja...... Er zit niet anders op dan nieuw toestel te kopen..........ja............een weggooitoestel dan he? De eerste vakantie van Jeroen en mij en dan geen foto´s......dat kan NIET!!! We zitten nu aan de koffie en dan Funchal weer ff in en hopelijk weer met de gratis shuttle terug. Sterkte met de warmte, wij gaan vanmiddag weer lekker zwemmen. Liefs Jeroen en Mieke