12,5 jaar getrouwd Weekendje weg ( oktober 2020)

1 november 2020 - Schiphol, Nederland

Op 29 oktober zijn we 12,5 jaar getrouwd 💏

Omdat we nu allebei in het kerstpakketten werk zitten ( Jeroen voor 3 maanden) is vrij nemen helaas geen optie. En natuurlijk hebben we nog steeds te maken met corona.

Maar niets doen past ook niet bij ons, dus boeken we 2 nachten weg (tijdens het weekend)  in een heerlijk luxe hotel onder de rook van Schiphol. Een voordeel van deze narigheid, de luxe hotels staan bijna leeg en bieden dus de kamers voor lagere prijzen aan. Hyatt Place...here we come.

Vrijdag 30 oktober.

Om 17.00 uur rijden we weg. Ik heb koffie en broodjes voor in de auto. Het miezert wat, maar het is niet druk en om 18.45 zijn we er. Als we de hal van het hotel in lopen worden we al aangesproken: welkom familie Dijkers. We voelen ons best belangrijk zo 😉 Ze feliciteren ons, we checken in en krijgen te horen dat we vanwege ons 12,5 jarig huwelijk VIP gasten zijn en krijgen het hele weekend 10% korting op alle wat we eten en drinken.

We gaan naar 9 hoog en als we onze prachtige suite in lopen, zien we dat ze versiering hebben aangebracht, voor ons lekkere dingen hebben neer gelegd en zelfs aan de hondjes is gedacht. Ook ligt er een persoonlijke kaart. Wat ontzettend leuk dit! Geweldig.

Dit lag allemaal voor ons klaarDit lag allemaal voor ons klaarDit lag allemaal voor ons klaar

Ondanks dat er natuurlijk nu veel minder gevlogen wordt, zien we zeker elke 5 minuten een vliegtuig opstijgen. Wat een fantastisch gezicht! En wat een heerlijke ruime kamer. Wij zijn blij.

onze suiteonze suite

De hondjes laten we rondom het hotel uit. Mogelijkheden genoeg hier om te lopen!

Zaterdag 31 oktober

We hebben heerlijk geslapen, we doen al vroeg de gordijnen open en liggen met een kopje koffie te genieten van het uitzicht. We hebben een tijdstip moeten kiezen voor het ontbijt. Je mag niks zelf pakken, maar je wijst maar aan wat je wilt hebben, er worden eieren gebakken en komen bij je tafel vragen of je nog meer wilt eten. Perfecte service en alles is heerlijk!

Onze 1e stop is Hoofddorp. Hier zit een Primark 😁 Het is niet erg druk en ik ben natuurlijk zo blij als een kind met de Mickey kerstafdeling. We slagen met wat leuke items!

Primark

We hebben geen zin om verder te winkelen met je mondkapje op, dus we gaan naar Noordwijk. Hier gaan we heerlijk met de hondjes het strand op, wat een feest. Er schijnt een waterig zonnetje, het is niet te druk en de honden vinden het geweldig op het strand.

Katwijk aan zeelieve Youp geniet ook enormsuper genieten op het strandKatwijk aan zee

We rijden de boulevard af en nu we hier toch zijn, rijden we door naar Katwijk aan zee. Hier zit een leuk coffee to go tentje, en met een bakkie gaan we genieten op een bankje. Het waait best hard, dus na een half uurtje houden we het voor gezien.

Met een ommetje via kleine dorpjes rijden we terug naar ons hotel. Omdat we eigenlijk nooit meer zien van Schiphol dan de route naar de aankomsthal 😁touren we hier eens een tijdje rond. Daarna gaan we gezellig op ons bankstel zitten, wat blijft het mooi om zo hoog uitzicht te hebben.

WOUW

Alle restaurants zitten natuurlijk dicht, dus eten we beneden in het restaurant van het hotel. Het is hier niet super gezellig zitten, maar het smaakt uitstekend.

eten in het hotel

'S Avonds maken we een mooie wandeling.

Hyatt by night

Zondag 1 november

Vandaag hebben we afgesproken om wat later te ontbijten. In principe hebben we de kamer tot 17.00 uur, maar ach... dat doen we maar niet. Maar haast hebben we niet dus koffie op bed.

ook de 2Y's genieten van het uitzicht

Ook nu weer een heerlijk ontbijt.

prima ontbijt

We doen nog een koffie op de kamer, telkens weer kijkend naar de opstijgende vliegtuigen. Niet goed voor je vakantie behoefte trouwens, het duurt vast nog een hele tijd voordat we zelf weer in het vliegtuig zitten....

We checken uit en maken even in Hilversum een tussenstop bij het het winkelcentrum Hilvershof en slaan nog wat Mickey stuff in bij de Primark 😅👍

het shop resultaat :-)

Einde van de middag komen Anneke en Martin bij ons een gebakje eten op 1,5 meter afstand en praten we gezellig even bij.

Gezien de omstandigheden was het toch een top weekend!