Florida 2017 voorbereiding

19 augustus 2017 - Almelo, Nederland

Hoi allemaal,

Zo.... de 66 dagen zijn bijna om. Morgen zitten we in het vliegtuig naar Florida.

Zo gaat het er uit zien:

Zondag 20 augustus:

10.45 uur vliegen we vanaf Düsseldorf naar Fort Myers. De vlucht duurt 10.15 uur en we landen om 14.55 uur (plaatselijke tijd) Na het ophalen van de auto rijden we naar Orlando (Kissimmee). Een rit van zo'n 3 uur.

We zitten 5 nachten in de Quality Inn & Suites by the Parks.

Quality Inn & Suites by the park     Quality Inn & Suites by the park

Vanaf vrijdag 25 augustus zitten we 9 nachten in een villa in Haines City.

Villa Haines City      Zwembad Haines City

Op zondag 3 september vliegen we weer vanaf Fort Myers om 16.45 uur naar huis. Deze vlucht duurt 8.55 uur en we landen dan weer om 07.40 uur (maandag 4 september) in Düsseldorf.

Vanmorgen hebben we de hondjes naar het honden hotel gebracht (zucht) , we hebben alvast ingecheckt en de boarding passes geprint en het huis gepoetst.

Terwijl het met bakken de lucht uit komt hebben we de koffers gepakt met alleen maar T-shirts, korte broeken en slippers hahah. Het is rond de 33C in Florida en volgens de weerberichten een gevoelstemperatuur van 40C... we gaan het mee maken!

Vanavond nog even een uurtje naar de verjaardag van Mariët en dan op tijd in ons bedje!

Stay tuned for more

J&M

1. Marlien Dijkers:
    19 augustus 2017
    Ik wens jullie een fijne vakansie !! Liefs marlien.
  2. Marjo:
    19 augustus 2017
    Het begin is er, nog een paar uurtjes voordat de mooie reis kan beginnen.
    Heerlijk naar het mooie weer en als het daar een keer regent is het niet zo erg, de temperatuur is zalig en alles is zo droog
    Ik blijf jullie volgen, alvast een fijne vlucht
  3. Nelleke:
    Heeeeeeel veel plezier Mieke en Jeroen! Ga weer genieten van de reisverslagen
  4. Anneke:
    19 augustus 2017
    Neeeeeeeeee gaan jullie alweer??? Whuhaha geniet ervan en goede vlucht morgen Xxx talk to ya soon
  5. Anja Tholenaars:
    19 augustus 2017
    Goede vlucht en ga er lekker van genieten!
  6. Carla:
    19 augustus 2017
    Nou, dat hebben jullie weer lekker voor elkaar!
    Geniet er van samen.

Groetjes van de achterblijvers
  7. Jan,Janet, Colin en Dustin:
    19 augustus 2017
    Oh wat heerlijk weer! Geniet er weer van...dan genieten wijweer van jullie verslag
  8. Jessie:
    19 augustus 2017
    Heel veel plezier! Oei, als ik die foto's zie heb ik ook weer zin om naar Florida te gaan! :-)
  9. Kimberly:
    19 augustus 2017
    Heel veel plezier en een goede reis!
    Geniet er lekker van! :)
  12. Inge:
    Heel veel plezier!! Geniet van het mooie weer ☀️
  13. Johan en Tonnie:
    20 augustus 2017
    Een hele goede reis toe gewenst
    En geniet er maar weer goed van
    Johan& Tonnie
  14. Rob:
    20 augustus 2017
    Hallo Jeroen en Mieke. Eindelijk is het dan (weer) zover. Op vakantie naar de bestemming waar jullie zo van zijn gaan houden. Heel veel plezier. We kijken weer uit naar jullie verslagen van jullie belevenissen. Good luck!
  15. Barbara:
    20 augustus 2017
    Als het goed is zijn jullie er al. Heel veel plezier in the States. We gaan het weer meemaken
  16. Rene:
    21 augustus 2017
    Ook wij gaan jullie met plezier volgen. Fijne vakantie.