Florida en cruisen 2015 deel 1

13 mei 2015 - Almelo, Nederland

Hallo allemaal,

daar zijn we dan weer. De avond voor vertrek. Alles is gepakt, de honden zijn naar het pension, we zijn er klaar voor!

De planning:

* donderdag 14 mei vliegen van Düsseldorf naar Miami, dan rijden we door naar Fort Pierce voor 2 nachten

* zaterdag 16 mei gaan we aan boord van het Carnival Valor cruiseschip voor 8 nachten met als bestemming Mexico, Belize en Honduras

* zaterdag 23 mei gaan we weer van boord en rijden we naar Kissimmee (Orlando) voor 2 nachten

* maandag 25 mei rijden we richting de west kust voor 3 nachten in Wesley Chapel (Tampa)

* donderdag 28 mei zakken we alweer wat zuidelijker en slapen we 1 nacht in Bonita Springs

* en dan is het helaas alweer vrijdag 29 mei en vliegen we vanaf Miami weer naar Düsseldorf waar we dan zaterdag 30 mei landen

Tot de volgende keer vanuit The States!

Jeroen en Mieke

1. Monique:
    13 mei 2015
    Spannend weer. Een hele goede reis en geniet ze.
  2. Yvonne Evers:
    13 mei 2015
    Ooh wat heerlijk weer die reisverslagen. Jullie zijn nog niet eens weg en ik vind het nu al 'gezellig'
    Veel plezier guys!
    X
  3. Theo:
    13 mei 2015
    Gaaf hoor! Ik voel de spanning.....heel veel plezier!
  4. Miriam:
    13 mei 2015
    Ik zit er al weer helemaal klaar voor.
  5. Mieke Dijkers:
    13 mei 2015
    Ik mis de knop "vind ik leuk" om aan te vinken bij jullie enthousiaste reacties
  6. Barbara:
    13 mei 2015
    Weer een mooie reis voor de boeg!
    ik verheug me op de verhalen. Onder het genot van een kopje koffie geniet ik stiekem een beetje mee ;-)
    Goede reis en veel plezier X
  7. Marion en Fred:
    13 mei 2015
    Wens jullie een goede reis toe en wordt niet zee ziek
  8. Jeannette Elzinga:
    Wat gaaf. Heel veel plezier. Knuffels
  9. Anneke:
    15 mei 2015
    Hey lieverds, ik weet alles al en heb het e-mailadres aangepast Mieke , dus kom maar op met alle sleeze and dirt!
  10. Jan Wegink:
    17 mei 2015
    Geweldig Mieke & Jeroen.
    Dat is wel even iets anders dan met de caravan naar Oostenrijk en Zwiserland.
    Veel liefs, Pa.
  11. D&J:
    17 mei 2015
    Shit zien we nu pas de blog en reizen jullie dus achterna! Veel reisfun en cruise ze .