Florida (huwelijksreis) deel 2

10 mei 2008 - Panama City, Florida, Verenigde Staten

Hallo,

ook nu weer vanuit de bieb. Prima geregeld, je schrijft je in en kijkt of er plek is en een pc is voor jou. (Voor een half uur)

Nadat we dus mooi via de bieb hebben kunnen mailen, zijn we vertrokken naar het Hardrock cafe en hotel en casino. Prachtig aangelegd, we keken onze ogen uit. Het leek wel Vegas! Natuurlijk gegokt, maar aangezien wij alleen maar gelukkig zijn in de liefde, hebben we $ 16.00 verloren....hahahah....maar wel een topavond gehad. Daarna nog even wat gedroken bij het water en terug bij de auto ontdekten we dat we een bekeuring hadden...GVD....hoe nu verder, want op welke manier kunnen we dit betalen? Maar goed..... de volgende dag hebben we aan het strand doorgebracht. We hadden al strandmatjes gekocht en handdoeken mee van het hotel. Wie zijn nou dat het zo leuk aan het strand is...........werkelijk ALLES zit onder het zand....hahhaha... nee hoor, het was heerlijk. We hebben lekker een uur langs het strand gewandeld, aan de overkant koffie gedronken en verder lekker gezwommen, gelezen en goed bijgekleurd. De laatste dag in Tampa doorgebracht aan het zwembad, rond gereden en wat geshopt.

Donderdagmorgen om 06.30 uur opgestaan, ontbeten en gedoucht en op pad. We hadden 645 kilometer te gaan, volgend Tommy 7.05 uur. Heerlijk zei Mieke, zucht zei Jeroen....LOL. Het ging al met al super snel en om 14.30 uur (dachten we) waren we al in Panama city. Bleek onze kamer nog niet klaar te zijn en daarom kregen we een suite toegewezen. WOUW! Een maga kamer met een " woonkamer" er bij. Een bankstel, salontafel 2 tv's, een koelkast en een magnetron! Echt geweldig! Nu bleek dat we in een andere tijdszone waren, het is hier dus een uur vroeger, dus nu hebben we 7 uur tijdsverschil met Nederland. Die dag nog wat bij het zwembad gelegen en Panama City Beach bekeken. ' s Avonds naar de Pier geweest, shops, restaurants en entertainment, zelfs een Duiste Stube met meisjes in de bediening die een " Dirndel" aan hebben. Echt leuk.

Vrijdag was het prachtig weer en hebben we weinig meer gedaan dan bij het zwembad liggen, naar de Mac lopen die naast ons hotel zit om een milkshake te halen en lezen. Oh ja, we hadden eens nagevraagd hoe dat nou zit met die bekeuring, die konden we dus online betalen, lang leve de creditkaart. De bekeuring kost $ 30.00, zo'n 21 euri. Dat hebben we dus maar betaald! Bij het hotel hebben ze ook een pc klaar staan voor de gasten, dus erg makkelijk, we checken nu elke dag onze mail! Ook ontdekten we dat de wekkerradio op onze kamer een aansluiting heeft voor de Ipod.....G E W E L D I G we hebben dus gewoon Jan Smit laten galmen....LOL. Gisteravond hebben we heerlijk gegeten bij Applebee's en daarna zijn we naar een soort entertainment gebeuren geweest, met karting banen, midgetgolf en een " gokhal". Daar hebben we deal or no deal gespeeld, vreselijk gelachen en aardig wat punten verdiend. Maar met die punten kon je alleen maar kits dingen krijgen, dus hebben we 2 meisjes de avond van hun leven gegeven door de punten aan hen te geven. Ook hebben we weer uren bij de Walmart doorgebracht en heeft Mieke tot Jeroens verbazing 3 paar slippers gekocht. Ja hallo, $ 2.54 per paar (1.75 euri) dus dan wil je ze wel in diverse kleuren toch, passend bij elke outfit.... Helaas is het weer vandaag minder, het zou de hele dag bewolkt blijven, wel warm hoor en morgen verwachten ze regen...:( Het lastige is dat het hier best leuk is, maar er is buiten Panama City weinig te doen, je hebt hier strand en entertainment en thats it. Dus we gaan ons maar eens even verdiepen wat we gaan doen. In ieder geval midgetgolf! Klinkt saai maar de banen die ze hier hebben aangelegd is een ware attractie! En er is een dierentuin met kinderboerderij, dus Mieke is al blij. Jeroen heeft zich net helemaal in het zweet gewerkt, er is hier een gym en hij heeft hard gelopen, goed van hem! We gaan nu douchen en dan op pad. Fijne pinksterdagen en geniet van het mooie weer. Jeroen en Mieke