Florida (huwelijksreis) deel 3

14 mei 2008 - Panama City, Florida, Verenigde Staten

Hallo allemaal, voor iedereen die reageerde: super leuke en bedankt, het is steeds weer leuk als we ff onze mail checken en er zit een mail van jullie in.

We hadden de laatste mail op zaterdagmorgen verstuurd. Het weer zou wat minder zijn, maar dat bleek achteraf niet zo te zijn, tussen de middag brak de zon alweer door en bleef het de hele dag mooi. Vanwege de bruiloft had ik samen met Marion een planning gemaakt wanneer kleuren, wanneer knippen enz want ik moest natuurlijk op mijn mooist op de dag zelf zijn...... Nou was dat dus gelukt, al zeg ik het zelf...;) alleen bijna 2 weken verder en veel zon was mijn haar echt te lang (naast het feit dat mijn favo wax niet hier was...) dus wij naar de amerikaanse kapper. Het kost nix maar dan heb je ook nix....zucht. Het is idd korter maar mooi? Ik heb wel een nieuwe coupe...een soort kuifje boven op en lijk wel 80 jaar jonger.... Ach ja, ik doe het er wel mee tot de echte kapper (Marion) weer aan de slag kan. Zo maak je weer eens wat mee! Na de kapper een beetje geshopt en de hele middag aan het zwembad gelegen. De enige onderbreking was het loopje naar de Mac voor een milkshake! 's Avonds gegeten bij een All American Diner (steaks, shakes en pancakes stond er op de gevel). Binnen stond een standbeeld van Elvis Presley en Marilyn Monroe en de mensen in de bediening waren gekleed zoals in Grease. ERRUG leuk. Ook hebben we gemidgetgolfd op een prachtige " piraten" baan. Jeroen was zelfs zo goed dat we een muntje hebben gekregen voor een gratis keer...hahhaah.

Zondag was er regen voorspeld maar ook weer een mooie dag gehad.'s morgens zijn we bij een dierentuin geweest. Een oude, kleine dierentuin maar erg leuk. Ook hebben we 2 shows gezien, 1 met papagaaien en 1 met reptielen. Daarna nog weer opnieuw naar Pier Park waar we nog niet alles hadden gezien. Ondanks het feit dat het moederdag EN zondag was, was alles gewoon open. Het is daar toch zo mooi aangelegd, met overal bankjes en palmbomen, alle panden hebben pastelkleuren en totaal geen vernielingen of vuilnis dat achter blijft. We zijn nog een heel stuk de strandweg westelijk gereden, maar hoe verder we reden, hoe minder mooi. Einde van de middag ff een uurtje bij het zwembad gelegen en 's avonds gegeten bij de Taco Bell.

Gisteren lekker kalm aan gedaan, Jeroen heeft 's morgens nog wat gesport en ik geinternet en ff geshopt (tuulk). Op een zonovergoten terrasje van Starbucks coffee koffie met cake gehad en lekker in de zon gelegen bij ons zwembad. Ook hier hebben we het recht steeds weer alleen. Het is duidelijk nog laagseizoen. Vandaag was onze stranddag. Dit keer hadden we bedjes en een parasol gehuurd en we lagen HEERLIJK! Het weer was goed, lekker windje, het was echt genieten! En het strand is hier spierwit. En we zijn bruin!!!! We krijgen veel mailtjes over de bosbranden hier, maar dat is ver hier vandaan. Als we straks in Orlando zitten, is het dichterbij, maar dan nog heb je het over 2 uur rijden of zo. Dus niet ongerust maken. Dit is ons laatste mailtje vanuit Panama City. Hopelijk heeft ons volgende hotel net zo'n fijne service. En omdat het niet druk is, kun we elk moment van de dag bij deze pc. Goed geregeld he? Nou jongens, werk ze, wij gaan nu even een hapje eten,

doei Jeroen en Mieke