Florida (huwelijksreis) deel 4

19 mei 2008 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Ik had dus een hele lange mail gemaakt en toen ik op verzenden drukte, was ie weg............diepe diepe zucht. En nu heb ik dus nog maar 16 minuten en zal ik het nog een keer snel overdoen. Na panama city gingen we dus naar Tallahassee, dit is de hoofdstad van Florida. We zijn er naar toegereden via een toeristische route langs het strand en door een mooi natuurgebied. Aangekomen bij ons hotel was HET DE AFKNAPPER VAN HET JAAR! wat een waardeloos hotel, oud, kleine kamer en een bed dat vreselijk doorlag.... En tot overmaat van ramp werd naast dit hotel gebouwd, waardoor we ook nog lawaai overlast hadden. We kwamen al gauw tot het bsluit dat we de 3 nachten die we geboekt hadden niet zouden blijven, want het hotel in Orlando zou goed zijn, en dat begon toch wel te lokken.... Afijn, na een hele slecht nacht, Jeroen heeft zelfs een tijdje op de grond geslapen, wel een leuke dag in Tal gehad. Er is hier veel te zien qua gebouwen en het is erg heuvelachtig, wat het mooi maakt. Ook een mooi park, annex tuin bezocht. De 2e nacht was iets beter, maar we bleven bij ons besluit. Orlando....here we come! Toen we de tomtom instelden kende hij het huisnr niet, raar, maar goed, we hadden zoiets, als we maar eenmaal in die straat zijn, dan zien we wel verder. aangekomen op Vineland Road was het zoeken, ze hebben hier huisnrs t/m 32000! Maar we vonden een Fairfield en het huisnr klopte niet....huh....toen zag ik op de reservering Vineland AVENUE staan i.p.v. Vineland ROAD....wie verzint nou zoiets...hahhah.....dus het goede hotel daarna gauw gevonden. En wat voor hotel.............WOUW..........mega mooi. Het is hier echt genieten, het zijn 3 hotels bij elkaar, (Marriott village...jajajajaaj) en je mag van alle zwembaden gebruik maken, handdoekenservice, gratis koffie enz. Van te voren online geboekt voor maar 45.00 euri en deze ene nacht kost ruim het dubbele.........hoe kan het he? Maar we hadden ook geen zin om verder te zoeken en een dag later weer met de koffers te sjouwen) Het is hier letterlijk shop till you drop en Jeroen gaat nu los....hahaha.....maar het is door die lage dollar koers zo goedkoop! Laten hangen is duurder, zou Anneke zeggen...;)) (nog 6 min....ik typ mijn vingers blauw...) Helaas laat mijn gezondheid mij de laatste dagen erg in de steek, heb pijn in mijn rug, heup en hak.........en dat terwijl we in Orlando zijn...........hoe frusty!!! We waren zaterdagavond in Old town waar we weer keken naar de wekelijkse autoshow (auto's die je doet denken aan Elvis en Grease en zo) en was heeeeeerlijk weer, maar we moesten gewoon naar het hotel omdat ik niet langer kon lopen of staan...ZUCHT. Maar goed, vandaag gaat het weer wat beter, het weer is alleen slecht, volop regen. Goed voor alle bosbranden hier, minder voor ons. Hopelijk zijn de komende 2 dagen nog goed, dan kunnnen we nog even bakken. Donderdag rijden we naar Miami, laat ik Jeroen zien waar Anneke heeft gewerkt, en vliegen we om 19.45 uur naar Amsterdam (aankomst 10.35 taxi=Anneke!!!) En dan zit het er weer op, hoe spijtig ook! De internet tijd zit er ook bijna op, dus ciao for now!