Krün deel 2

26 augustus 2011 - Krün, Duitsland

Deze verslagen komen uit de archieven van de mail van pa!

Gistermiddag via Mittenwald naar Innsbrück gereden...WOUW....een stuk daling en terugweg uiteraard stijging van 16% waar ook allemaal vrachtverkeer lang moet. Op de heenweg (de daling stonden er allemaal waarschuwingsborden voor het vracht verkeer...gevaarlijk stuk weg!!....en er waren wel 8 van die plekken waar ze uit kunnen wijken in nood (zo'n stuk weg wat dan omhoog loopt....je snapt 'm wel...) Prachtig, en wederom wat een uitzicht op de toppen!!!

Innsbrück is een leuke stad, met een heel modern overdekt winkelcentrum, maar ook met mooie oude historische panden (goldenes dach).

Jeroen is nu Youp uitlaten en naar de bakker. We zijn elke dag, net als echte bejaarden vroeg wakker hier. Jammer.

Vandaag een mooie route door eerst Duitsland in de planning, langs de Walchensee, Kochelsee, dan boven langs het water naar het westen, naar Oberammergau, dan naar Reutte, Lermoos en naar huis. Een rondje van 3 uurtjes zonder stops, dus voor ons met stops aan het water, stadjes bekijken enz een mooie daginvulling.

Het schijnt morgen de hele dag te regenen en daarna zakt de temp naar max 18C. Gisteren was het zelfs 35C, te warm.

J&M