Roadtrippie Italië 2019

28 mei 2019 - Almelo, Nederland

Morgen is het dan zover! Dan gaat onze roadtrip Italië van start, inclusief de doggies.🐶🐶

Roadtrippie

In de loop van de middag vertrekken en rijden we net een eindje voorbij Frankfurt. Daar slapen we in Hotel Starkenburger Hof.

Starkerburger Een simpel hotel wat voor één nachtje helemaal prima is.

De volgende dag gaan wij bij Bazel de grens over en rijden langs het meer van Geneve. Afhankelijk van tijd en weer gaan we er daar uit om wat dingen te bekijken. Vanaf Geneve is het nog een klein uurtje naar ons hotel, het Ibis Styles Sallanches Pays du Mont-Blanc. We verheugen ons erg op dit hotel en willen zeer zeker gebruik maken van het zwembad met het mooie uitzicht.

IbisIbis zwembad

Vrijdags hadden we in de planning om via mooie passen naar onze eerste plek te rijden. Helaas gooit het weer onze plannen in de war, er ligt nog zoveel sneeuw dat de meeste passen nog dicht zitten. We kijken wel hoe we nu gaan rijden, in ieder geval niet door de Frejustunnel naar Italië maar over de berg, want die pas is open!

Ons 1e appartement is La Casa dei Nonni, in de buurt van Susa. (Toen we in januari in het Aostadal waren hadden we hier al even gekeken) Het lijkt ons een mooi appartement met een heerlijk balkon.

balkon la casa

Hier blijven we 9 nachten en hoe leuk… we gaan Yvonne en Jurgen ook nog ontmoeten die een eind verder op aan de bloemen Riviera zitten.

Ons tweede appartement ligt bij het Iseomeer. Appartamento Stardust heeft een gemeenschappelijk zwembad en een waaaaanzinnig uitzicht op het meer.

zwembad Iseo

Na 7 nachten gaan we iets noordelijker, net op de grens van Zwitserland en Italië, naar Tirano. Hier hebben we Holiday House Viola geboekt voor 5 nachten en dit appartement ligt in het centrum. Vanuit hier hopen we ook de mooie treinrit naar Sankt Moritz te maken.

Tirano

En dan rijden we in het weekend van 22 juni weer naar huis.

We hebben er zin in!

Ciao

J & M 💏

1. Marlien Dijkers:
    28 mei 2019
    Heele leuke vakantie groetjes marlien
  2. Marian:
    Hele fijne vakantie
  3. Monique:
    Heerlijk. Lekker genieten. Goede reis en veel plezier. 😘
  4. Loes:
    Fijne vakantie!
  5. Marijke:
    28 mei 2019
    Yes! Jullie hebben vakantie en wij mogen weer meegenieten. Kom maar door met de ijsjes, pizza en mooie uitzichten. Goede reis!
  6. Edith:
    Fijne vakantie. Enjoy!
  7. Anneke:
    28 mei 2019
    En ik zal jullie missen.... maar goed, Wij mochten ook weg dus jullie ook 😊 heel veel plezier😘
  8. D&J:
    28 mei 2019
    Wij zijn er ook klaar voor.......
    allemaal een fijne vakantie! Jullie ook M&J
  9. Esther:
    29 mei 2019
    Een heerlijk vooruitzicht, fijne vakantie!! Xxx
  10. Rob:
    29 mei 2019
    Hi Jeroen en Mieke. Ook wij wensen jullie een hele fijne vakantie. Wij zwaaien nog wel even vanuit het vliegtuig als wij overvliegen 😀. Ciao ciao.
  11. Jan Wegink:
    29 mei 2019
    En ik volg thuis jullie belevenissen en leef in stilte mee.
    Heel veel plezier. Pa.
  12. Jürgen:
    29 mei 2019
    Wij kijken nu all uit op jullie verhaal
    Groetjes Jürgen
  13. Jan,Janet, Colin en Dustin:
    29 mei 2019
    Wij volgen jullie natuurlijk weer met heel veel plezier!!
  14. Inge:
    29 mei 2019
    Heel veel plezier! Geniet er lekker van!
  15. Yvonne Evers:
    30 mei 2019
    Oooh heerlijk! En wat een gaaf hotel door tweede. Ben benieuwd hoe het zwembad was.
    Hopelijk blijft het mooi weer!
    Ciao bella
    Groetjes Yvonne
  16. Barbara:
    31 mei 2019
    Jaaaa daar is het eerste verslag. Altijd zo leuk😀 Mooi vooruitzicht. Heel veel plezier met natuurlijk veel foto's en en zoals altijd uitgebreide verslagen. Gr. Barbara
  17. Jan Wegink:
    3 juni 2019
    Mieke en Jeroen wat zijn jullie genieters. en wat maak je er iedere keer een mooi verhaal van Mieke.
    Ik ben heel erg trots op je!!! pa.