Texas deel 7

23 juni 2011 - Houston, Texas, Verenigde Staten

Hi allemaal,
dit is ons laatste verslag.
Zoals gezegd gingen we dinsdagmorgen weer op pad. We moesten ruim 3,5 uur rijden.
Onderweg een paar keer gestopt maar de route op zich was niet echt boeiend.
Het laatste stuk snelweg ging wel weer prachtig langs downtown Houston zodat we nog een keer mooi zicht hadden op de wolkenkrabbers en we weer een keer de 16 baans-snelweg konden rijden.
De snelweg eindigde in Seabrook en daar hadden we al gauw ons heerlijke hotel gevonden. We waren er erg blij mee en wederom een overvriendelijke incheck!
De voorspelde regen bleef nog mooi uit dus gauw nog even een klein uurtje bij het water geweest.
Einde van de middag naar de badplaats Kemah (10 minuten hier vandaan). We hebben daar prachtig rond gelopen, naar alle toeristische atracties gekeken en met uitzicht op zee gegeten. Een topavond! En 's avonds blijft het lang warm, toen we naar huis reden was het nog 29C.

Dat was vanmorgen wel anders....na het ontbijt begonnen het te stort regenen. We zijn een hele tijd op de kamer gebleven, lezen, internetten, tv kijken, douchen en toen toch maar op pad....rennen naar de auto....;-)
We zijn eerst naar de grote badplaats Galveston gereden (vanuit hier vertrekken de grote cruiseschepen) maar wat een afknapper zeg. En dat kwam niet alleen door de regen, het was er gewoon saai.
Op de terugweg nog even naar Macy's, een groot warenhuis omdat we nog een opdracht van Anneke hadden mee gekregen....;-) Deze Macy's zat bij een Mall, maar van de 100 winkels stonden er 90 leeg dus daar waren we gauw klaar...hahaah.
Nog even bij Walmart voor de laatste keer wat gekocht en eindelijk was het droog.
Bij het hotel onze auto H E L E M A A L leeg gehaald (tasjes vd aankopen maar niet geteld...) en alle prijskaartjes er af geknipt zodat we geen gezeur gaan krijgen bij de douane.
Uiteindelijk paste het natuurlijk allemaal, maar we hopen dat de koffers niet te zwaar zijn!

Vanavond nog een keer gegeten in ons favo salade restaurant en dan is het nu echt afgelopen.
Morgen na het ontbijt rijden we op ons gemakkie naar het vliegveld waar we onze auto (snik) gaan inleveren en gaan incheken.
Om 15.40 uur vliegen we en dan landen als alles goed is om 08.20 uur(vrijdagmorgen dus) weer op nederlandse bodem.
En dan halen we onze Youp op!!! Want ook Mieke geeft ruiterlijk toe dat ze hem gemist heeft!!

Het was leuk om onze super gave vakantie met jullie zo te delen!

Liefs
Jeroen en Mieke